Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Thursday, February 24, 2011

hari purple sedunia....

Asslamualaikum...
mesti pelik kan bile baca pasal tajuk kat atas kan???
eleh tak nak ngaku tu... angkat jelah stenorclydomastoid anda... aku tahu mesti wondering what it this all about... kan ... kan.. kan...
oklah malas nak membebel panjang2, hari nie maktab aku wak perarakan sempena maulidur Rasul... best kan... suka sangat dan paling penting heppy gitu.. woha

kalu nak tahu ne la first time aku dan budak2 kelas aku berarak utk maulidur rasul.. cerita kita org agak sedih tau... nak tahu tak..
nak?? ok kalu gitu dok elok2 nah...

mase foundation dulu memang la maktab ade rancang nok berarak, tapi pada hari yg ditetapkan , hujan turun dengan lebatnya.. so boleh teka apa jadi tak??
yess betul tu jawapan anda semua (ada yg jawab ke???)
perarakan terpaksa dibatalkan.. kesian kat kami semua
dah lah sepanduk dah siap.. penat kot.. sabor je lah..
susah sangat kite bakor jer... hohoho

then the next year, kami satu kelas terlibat dengan BIG (tahu tak???
cari sendiri la ye... malas nak cakap, jahatnyer aku.... )

so kami sekelas tak boleh nak join perarakan maulidur rasul 4 the 2nd time...
akhirnya...
 every  cloud has its silver lining... betul kan??

akhirnya tahun nie kami  1 kelas dapatlah jgak berarak... kami pakai tema purple gitu... best kot even panas cket tapi gumbira itu lagi penting...
hehehehe
kami kat sini dah nak masuk 3 tahun, tapi  berarak tahun nie la first time,... itulah cerita kami serba sedikit.. lepas ni leh wak novel...(perasan)
credit to my class....

tapi dlm gembira sedih juga, ye lah bukan semua member2 kelas ada. tadi tinggal separuh kelas jer... sebab ramai jugak yg jadi juri pertandingan dan ada urusan lain.. takpelah tahun depan maybe lebih baik dri tahun nie kot.. heheheh
insyaalah nothing imposible right???

tadi mase berarak kami semua bukan main lagi semangat giler.. selawat sampai berpeluh-peluh semua org...(iklan cket huhuhu)
harap2 adelah chance nak menang.. yelah dah penat2 wak sepanduk kot... nak tengok tak sepanduk kelas aku... jap nak upload sat noh.. heheheh




sepanduk kelas den

sesi memakai riben 1 malaysia... ade yg kata nak sambut merdeka bukan sambut maulidur rasul... heheheh baik betul member2 kelas aku nie...

ni antara member2 kelas aku... cun tak??? single n available lagi nie 

senyum...

ketua kelas yg agak berkaki lebar... credit goes to u... kat belakang tu aku belah kiri... heheh masuk gak bergambo ngan ketua...

posing depan masjid... lepas setle berarak... berpeluh-peluh ko...


nie depan library maktab aku.. mase nie hanya budk2 nie je yg tinggal.. hohoho
'bella wak iklan  gigi depan library...'



terbang kak jangan tak terbang.. huhuhu

majlis berakhir jam 9 pagi. kira awal la dri tentatif program,.. apa2 pun tahniah diucapkan kepada yg terlibat secara langsung or tdk lngsung dlm majlis kali nie...

aku harap2 ukhuwah nie kekal sampai bile2... insyaalah

oklah 
dah panjangn sangat aku membebel nie..
nak tengok cite papadaom.. kali ke2... 
baca buku mls nie jelah yg boleh dibuat.
ptg nanti nak trun lagi.. ade sukaneka plak... buzy benor hari nie.. jadual packed...
wish me luck dis afternoon. 
chow...
salam
nanti kalu aku rajin aku tulis lagi yek...
hehheheh

smlie piece no war

2 comments: