Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Saturday, February 05, 2011

minggu baru selepas cuti raya cina....

salam...

sedar tak sedar dah abih seminggu cutiku yang indah nan permai di umah.(bunga nye bahasa...)
ala rindu la nak cuti lagi tapi what can i say.. perjuangan mesti diteruskan...
selama seminggu cuti takde mende yang menarik yang aku buat selain makan, tido tngok tv dan wak esemn cket2..(ewah baik nampak)
pagi nie aku sampai kat maktab agak lewat ye adik2... maklumlah... cuti... jem...
cuti raya cina melayu pun sibk nok cuti sekali (dia dah mula  membebel.. hehehe
aku bukan apa cume nk meluahkan rase bengkek di jiwa coz terperangkap dlm jem lama sangat... sakit belakang aku.waaaa macm org tua la plak dok sakit2 belakang ish ish ish
hari nie memang pecah rekod sebab sampai kat hentian kajang dlm kol 6 pg.. bese dlm kol 5 dah sampai... macm2.. ragam manusia ye adik2....

selama seminggu tak tulis ape2.. asal tetiba blank nie... huhuhu ape yg patut alu tulis  ek??? tak kisah a... tulis je lah... bukan kene bayar pun ko tulis ape2... hehhehe...

erm,... berbalik kepada cerita lepas cuti, nampaknya keje aku akan menjadi banyak la lepas nie... dah lah keje banyak duit pun banyak kuar gak... entahlah labu... cm nelah aku nak hendle nie...

duit satu hal, yg keje banyak nie sapa plak nak tolong??? sapa2 meh la tlg aku disini (jeritan batinku cewah... sengal)
esemen nie memang normal sbg seorg pelajor.. so sue tahanlah la ye... lagi 2 taun je aku kat cnie... hehehe gumbira la plak bile pikir dh nak abis... huhuhu

selain esemn minggu nie jugak aku dengor cite lec PJ aku nok wak kuis... mintak2 la dia x wat esok... weh aku tak baca apa2 pun lagi... matilah aku, sue tolong aku... hahahha poyo nyo budok nie... kepad pembaca(rujuk kpd penulis sendiri) apa2 la... mls nak puikior...

 weh ko nk tahu tak... tadi aku dok ngumpat kat org... ala kat sorang hamba allah... dak maktab nie gak... aku ingat aku sorng je yg perasan dia gitu... rupanya ramai... dh lah 1 blok.. lepas nie aku tak tau lah cam ne.. sabor je la... well kepada adik2 jangan lah kerek sangat sat lagi anda akan menjadi bahan mengumpat.. kesian kot...
jagalah diri dan tatasusila tu... kitakan melayu ISlam plak tu... aku harap budak tu sedor dan berubah la lepas nie ye... insyaallah... semua manusia leh beruboh...

sem nie aku rase nok kene wak belanjawan la... banyak kuar dan banyak gune duit.. sapa2 boleh tolong??? tolong tengok pun ok...
erm oklah a rase tok tau la plok nok tulis nape... lepas nie nok kuar... beli barang cket... herm entahlah... ini budak asyik kuar je kejenye... well readers take care... dan belum terlambat
aku nak ucap GONG XI FA CHAI kat semua org cina di Malaysia... biar la walau aku x de kawan bangsa cine... kita kan
1 MALAYSIA... sahut seruan PM kita yang tercinta... ramai2...
jerit 1 MALAYSIA!!!!!
HAHHAHAHA SENGAL...
ASSALAMUALAIKUM.... JUMPA LAGI kalu aku rase nak jumpa korang semua...
chow...
bahasa cina: sai cian meanas jumpa lagi.... (sambil melambai-lambai tangan).........

hahahahaahah

No comments:

Post a Comment