Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Sunday, February 13, 2011

terketuk tersedar...

bile tengok jer tajuk kat atas, pasti ramai yang tertanya, amendelah yg dimaksudkan penulis nie ye tak???
well sebenornya, aku pun takde mende nak tulis saje rase nak mencoret di blogku setelah sekian lama tak menjengah ke sini.
erm.. nak cakap pasal ape ek???

jap pikir nak pikir....

loading....loading...loading...loading...loading...loading...loading...loading...loading...loading...

ha dah dapat !!!!!!

ala idea dah fly la plak... biar la tak kuasa aku nak kejar.. hahhaha lawak je

erm cuti pada minggu nie aku takde wat pe2 yg best. actually ramai kawan2 aku keluar berjalan semalam=sabtu 12/2/2011. cuma aku jer la yg terperuk kat bilik buat bodo... nak kuar duit abis, huhhuhu... kalu tak difikir kan duit tu dah lama aku join sekaki ngan member2 aku...

nampak cam best jer. sebenarnya kalu difikirkan balik takdelah best sangat kuar nie... selain abis duit penat pun dapat gak... tapi kalau x kuar langsung payah gak.. jadik cam org asli la plak. semua bende tak tahu...
'ops silap sekarang ramai org asli yg dah berpendidikan ye... anak2... hahha
so moral of the stury jangan pandang rendah kat org lain...

(pengajaram mentang2 la minor subjek moral hahhahaha)

kalu nak cerita sepanjang cuti 2 hari macam2 bende jadi kat kolej kediaman aku. huhuhu kelakar, pelik dan luar alam pun ade.. ape2 je lah makcik yg sewaktu dengannya...

sengal la penulis nie... kata aku.. (paham tak) takpe kalu tak paham aku x paksa..... sebab aq pun tak paham gak... hahahahah

ok lah back tp the story...
mase hari sabtu. tetiba jer bila aku bangun tido ala2 pukol 8.30 pg tetiba aku dikejutkan dgn berita plug bilik kt aras 4 tak leh guna... bengang weh... banyak keje nak buat
(iklan je hehhehe)

then dpt lagi mesj dari biro seni  dan budaya soh aku wat pemplet tok pelancaran minggu sirah rasul kat maktab aku minggu depan...
mengigau ko cari letrik... nasib bek kat bilik member aku aras 2 plug ye boleh guna... so apa lagi.??? bertapalah aku kat bilik member aku sampai zohor wat keje... bagus tak aku????
welll bolehlah.. woha... wink2x****

lepas setle keje,  dia ajk teman ye gee warta (tempat shopping terdekat maktab aku) aku pun tanpa segan silu tompang la sekaki... kira keluar la tu kan... hahahhaah

so berlalulah hari sabtu aku begitu sahaja dgn aku membuat keje waktu mlm kerana mlm ,plug dah ok... masa petang tu bengang gak... dah lah banyak bende nak buat, tetiba plug wat hal balik lepas kejadian kilat plus hujan lebat... sabar je lah.. huhuhu

hari ahad, takde langsung aktiviti yg menatrik yg den wat. selain basuh baju, jual baju (perniagaan kelas) dan jual kerongsang (nie tolong member)...

baik tak aku???  kalu tengok bilik aku pasti korang terkejut yelah... bersepah dan tak terurus.. hahhaha biarkan jelah... janji tempat aku wat keje ngan esemen kemas dan organize... hahahah
jahat kan????... ala nanti bile ade mase aku kemas la....
entah bile tu aku tak jamin,...

so pada waktu mlm here I am... tulis entry nie la... sebab dah tepu otak... (pe yg aku wat aku pun tak tahu. nak kata wat esemen mcm tak jer... huhuhu)

oklah aku rase smpai takat nie jer kut aku melalut.... banyak keje nak wat weh... terdekat nak siapkan esemen EDU3104... waaaa.... tolong la... keje banyak
tapi asal aku rase macam ada ketenangan melampau???
sapa2 yg tahu jawpan angkat deltoid anda dan tanpa segan silu sila arahkan carpal dan metacarpal anda untuk komen ye... tu masuk sekali la ngan candeloid   joint anda ye... mentang2 la esok subjek PJ.. so bile cakap, semua nak guna istilah dlm pj tu..

 mantap tak?? nie komen kwn aku tadi dlm FB tadi.. hahhaha

(mendelah kau dok membebel nie)....
ok lah rase cam sampai sini je lah kot aku tulis mlm nie... nak gee lukis plan bilik darjah nie.... esemen time...

p/s: sape2 nak tengok kerongsang yang aku jual meh la cini... hahhahahha
welll... tatatatatat
(mcm bas tata la plak....)

adios...
1.05 minit pagi....

1 comment:

  1. asal blog aku nie nampak cam pelik jer... kaler orange kot... sabor jelah

    ReplyDelete