Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Tuesday, March 01, 2011

hari Karnival Kraf Kebangsaan

assalamualaikum.. salam 2 malaysia..
hehehhe
hari nie aku pergi ke karnival kraf Kebangsaan (KKK). best kot. bagi orang yg suka kan seni ini adhlah tempat yg sesuai.. lagi 1 tempat nie juga sesuai utk org yg giler gambor2... terdpt banyak angle2 yg mebarik yg boleh diambil gambar...
tapi aku bukan nak bercakap pasal gambor2 nie.. well biasa a... aku bukan ahli kelab

photografi.. hahhaha (ada kaitan ke???) oklah

back to the main purpose...
mase aku pergi tengok lawatan tadi banyak la bende2 yg menarik dan unik yag ade.. paling best kitaorg dibawa msuk ke muzium seni tradisional. sorry la ye.. kan aku dh kata aku x ahli kelab photografi, so kali nie x leh upload gambo (actually x camera)... sabo je lah..
kepada semua pembaca, jangan la boke plak blok aku yek..
hehheh (lawok je nih)
mase dlm muzium seni banyaklah bendee tradisional yg aku tengok. paling banyak ialah tentang songket dan batik. macam2 patern batik dn songket yg ade kot.. sampai tak terbaca lah semua info2 kat ctu (aku bace ke??? hehehehe)
weh aku nok kene ge hias umh oren sempene KOT.. maktab aku nanti aku tulis balik la ye pasal tajuk nie.. sebenarnya aku nak cakap pasal batru jade..
takpe2... lepas nie kalu sempat aku update..
utk pengetahuan aku giler batu jade nak tahu sebab ape
1- ye comel
 2- ye wane ijo
3- aku pun tak tahu. harga mahal tapi aku still minat..
oklah got to go..
chow
salam...
piece no war...
sabor la ye semua...

1 comment: