Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Friday, October 12, 2012

Alamak!!!!

Assalamualaikum...
Pergh... pergh pergh... itu je kata2x yg aku nak kata kat cini... setelah berkurun lamanya (dah macam sarang labah2x dah blog aku) akhirnya baru aku ade idea nak menulis...
ish ish ish ape punye masalah la ko nie.... adoii... (ok tak klakor back tu original title...)
ermm. nak cakap macam mana ek... tajuk kat atas tu cam biasalah takde kene mengene pun dengan apa yang aku nak cakap nie... hahahaah padan muka korang kene tipu...(sorry mata kedip2x sambil angkat piece + senyum.....) hahahahaha


oklah.... tadi aku baru tengok top 10 vlogger yang ade kat malaysia... overall semua best2x... ade bakat dan yg penting masej yg mereka nak sampaikan tu sampai la kan... ok what? at least mereka semua ade gak mende nak cakap.. hangpa semua ade???

walau apa apa pun tahniah aku ucapkan sebab mereka nie berani...
Pada pandangan aku la kan... apa2x yg kita nak cakap kita kena berani bertanggungjawab dan kene yakin.. tu yg paling penting. kalau niat kita ikhlas, Insyaallah mesej yg kita nak sampaikan tu orang paham... ye dok???

Dalam dunia nie memang kita 100% tak leh expect org tok suka kita... no body perfect okay... tapi trying to be perfect is the best.. perbaiki diri biar org senang dengan kehadiran kita (dah macam ustazah dah nie...)
oklah tu je kot aku rasa nak cakp.. (soryy la blog.. aku post aku baca sendiri... ok la kan.. nak harap kat sapa lagi.. nie pun cakap ngarut lagi... )
Apapun pesanan aku "being yourself is the best"... jangan hipokrit ok.. kalau suka cakap suka kalau x jangan cakap terus.. hahahaha
Oklah cow...

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment