Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Monday, November 24, 2014

Eh Dah Puasa...

assalamualikum...

ni post lama yang tertunggak okeh... jenuh jugak le... lama x update katakan...
pejam celik pejam celik rupanya kita dah masuk bulan puasa ye... ni maknanya dah 4 bulan la aku start kerja. tak banyak yang jadi tapi oklah.... bestlah sebab kawan2x kat tempat kerja best2x dan baik2x semua...

banyak event yang yang dijalankan di sekolah. yang paling latest ialah majlis persaraan GUru BEsar sekolah aku... sedih la ... walaupun aku kenal dia dalam masa 4 bulan tapi dia memang seorang yang baik dan sabor... dia layankan jelah kitaorng yang kadang kala weng ni... hahahaha ( macam aku je yang weng orang len tak kot...)
oklah malas nak cakap panjang sebab pose jadi ni jelah gambo yang sempat aku amik... maklumlah aku kan kononya busy gitew...

barisan orang kuat jawatankuasa majlis. gitew..

cikgu yang berkaliber semua nu

this is us.. the gurks...xoxo

gambo nie sesat.. nie sambutan kemerdekaan sekolah huhuhu... sabor je lah...

ermmm.... 

kami lagi...

haish...

taklimat msa sambutan hari tu

aku rasa tu jelah kot. cerita yang lama nak tunggu sambungannya... kalau aku rajin nanti aku sharekanlah apa yang jadi kat sekolah aku... okeh

sekian...


No comments:

Post a Comment