Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Friday, July 01, 2011

i'm return...

firstly bile tengok tajuk kat atas mesti ramai yg kata eh macam tajuk the mummy returns... ala takyah la poyo2x sebenarnya takde kene mengena pun the mummy tu ngan tajuk kat atas tu...

oklah malas untuk membuat bicara yg pendek jadi panjang lebar, aku nak cakap aku akan kembali aktif menulis macam biasa lepas nie sebab ... jeng2x...(cam budak2x) aku dah dpt lapy... a.k.a my laptop...toshiba gitu... thanks to kak far sebab pinjamkan dulu duit.... jasamu akan ku kenang ..... hehehehehe
aku bersyukur sangat sebab akhirnya impian jadi kenyataan...

so say congress to me.. woha.... biar la apa org nak kata yg penting aku gumbira.... aku x kaco org so nobody is allowed to kaco2 me...  tah pape jer....(monolog dalaman...)

sepanjang hampir 3 bulan aku takde lapy akhirnya tora dtg lagi.... eh silap lapy datang lagi... kui kui kui

nie gambo laptop(kalu xcakap pun org tahu kot.... tribute to toshiba... )

apa pun perasaan gumbira ini perlu dikongsi so aku menulis untuk berkongsi dgn anda (kalu ada yg sudi nak baca blog nie) ... cam sedey je ayt aku... takpelah aku pasrah... cewah ...

oklah rasenyer dah takde mende aku nak ckp so... adios... *(menaip sambil senyum ke telinga)

1 comment:

  1. setiap sesuatu yg berlaku pasti ada hikmah... moral of the story lapy lama rosak dpt lapy baru...best dpt lapy baru tapi x best bila duit kopak.... huhuhu...

    ReplyDelete