Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Sunday, April 03, 2011

waaa... asyik stay up malam...

salam sayang salam 1 malaysia.. heheheh

asal la asyik stay up aje nie... penat la... (ayat x de modal sebab tak tahu nak tulis apa...)

tapi cg aku selalu pesan ank dara x elok merungut.. tapi aku nak buat jugak..
hehehe
sengal...
bak kata orang dulu2 berakit- rakit ke hulu, berenang-renang ke tapian bersakit-sakit dahulu bersenang - senag kemudian (ade kaitan ngan tajuk ke??? confius2x...)

nie semua gara2 wat esemen la nie.. kalu x dah lama aku tido lagi berbaloi kot... huhuh
sekarang aku tengah berhempas pulas, terpulas dipulas dan memulas...                                          (tatabahasa kamus siti suriani...)


semua gambar nie takde kene mengene ngan tajuk kat atas... anggap je sebagai hiasan blog aku ek.. so... suka hati ;la nak letak apa2 pun.. this is free country

nak nie sapa nak bagi kat aku...

baling kat kepala org pun best nie.. sapa setuju angkat pituari gland anda...(jangan tanya aku... cari sendiri.... hehehehe)

sampai kepala aku jadik x betul dah.. tapi aku still waras lagi tau...

menyiapkan esemen resos math... sengal semua tulang belulang aku... waaaaaaaaaaaaa
mak nak balik...

 sob... sob... sob...
sapa2 yg rasa jiwa penkreas dan limpa dia baik meh la tolong aku nie... sumbang2 idea cket ke.. heheheh apa2 pun esok nak kene antor draf... pening2 den.. apo la nak jadi lopah nie...

apa2 pun cayok2.. sue
oklah nak pergi wat esemen.. tetiba ade mood (ayat poyo plus wat sedap keadaan...)

apa2 pun doakan aku all the best ye kawan2... (ko ade kawan ke????)

jangan stess.. even aku rasa dah nak meletop sekarang.....
chow...
adios
sayonara..

apa lagi ek??
kalu korang tahu tambah sendiri la yek... hohoho...

toing2x..toing2x..toing2x..toing2x..(melompat pergi dari post ini)

1 comment:

  1. beginilah kalu dah pening.. ape yg aku tulis.. aku pun x paham.. so paham2 sendiri lahh...

    hahahah komen post sendiri...

    ReplyDelete