Here I am..

welcome to my respected readers. I am an ordinary human... as the saying says normal people makes mistakes... but lives begin when we learn from mistakes....

Monday, January 24, 2011

what! another blog baru????

well! well! well!... nampaknya aku dah start perangai pelik aku kembali... harap2 kali nie kekal lah blog aku nie ye..
bukan ape, aku kadang2 terasa gak field nak menulis... ye lah sekadar luahan rasa dan berkongsi pandangan.. ye ke? ape2 je lah.,..
nak kata penulisan ilmiah cam tak berapa ilmiah je... hehehe beselah.. budak baru nak belajar menulis... kalau salah tolonglah tunjukkan ye tak???...
(banyaknye membebel...)

aku tahu kadang - kadang menullis nie leh kira cam syok sendiri... sape setuju sile angkat destroid anda... hahaha
mesti berkerut dahi sapa2 yg baca nie.. takpe memang tujuan aku pun.. kalu nak tahu cari sendiri maknenye  ye...
tahun ni aku rase cam nak istiqomah la tulis blog nie.. tengoklah camne ti......takpe aku tulis  banyak2 then komen sendiri... woha sengal...

well readers... accept this as a part of myself... wah speaking tu... even though this semester i did not take any English class, hopefully my English would not falling apart or cause any doubleness to others... huhuhu pahang2 sendiri la yek..
hehehe....

well, nmpaknya den dah abih buek bicaro hati ko hati.. lepah ni apo yg ado bacolah dan yang taknak baco pun den tak pakso eh...
sampai disini sajolah ye... peace no war!!!

No comments:

Post a Comment